Εξοπλίστε την επιχείρησή σας με την υπηρεσία MTN Cloud Business Telephony, για να αναβαθμίστε την τηλεφωνική επικοινωνία σας, πετυχαίνοντας ταυτόχρονη μείωση του λειτουργικού σας κόστους. Μια ολοκληρωμένη λύση ευρυζωνικής σταθερής τηλεφωνίας από την ΜΤΝ Business, η οποία με ελάχιστο κόστος καλύπτει πλήρως τις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες επικοινωνίας τόσο των μικρών, όσο και των μεγάλων εταιρειών.

Με την υπηρεσία MTN Cloud Business Telephony μπορείτε να διαχειρίζεστε την τηλεφωνική επικοινωνία σας με μεγάλη ευελιξία και αποτελεσματικότητα, καθώς ενοποιεί όλα τα επικοινωνιακά δεδομένα της επιχείρησής σας. Σας δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσετε μια εικονική «τηλεφωνική υπηρεσία» που ανταποκρίνεται στις εξειδικευμένες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Μέσω της MTN Cloud Business Telephony τα επικοινωνιακά δεδομένα σας αποθηκεύονται στην τελευταίας τεχνολογίας cloud εφαρμογή μας και η ασφάλειά τους μεγιστοποιείται. Επιπρόσθετα, αποκτάτε τον πλήρη έλεγχο, αφού πλέον έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε ρυθμίσεις με ευκολία και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο, μέσα από το εύχρηστο online web portal που σας παρέχει η υπηρεσίας μας.

  • Συμβατές Τηλεφωνικές Συσκευές
  • Πλεονεκτήματα
  • Συνδυασμός με Κινητή Τηλεφωνία
  • Η υπηρεσία MTN Cloud Business Telephony υποστηρίζει μια ευρεία γκάμα τηλεφωνικών συσκευών SIP, από βασικού επιπέδου συσκευές μέχρι και τις πιο εξειδικευμένες με οθόνες αφής και με δυνατότητες τηλεδιάσκεψης. Η ΜΤΝ συνεργάζεται με ορισμένους από τους πιο εξελιγμένους παρόχους στον κόσμο όπως Polycom, Cisco, Yealink, Grandstream, Swissvoice, Panasonic και άλλους.

    Οι επιχειρηματικοί σύμβουλοι της ΜΤΝ μπορούν να συζητήσουν μαζί σας για να διαπιστώσουν ακριβώς τις ανάγκες σας και να προτείνουν τις ιδανικές συσκευές για κάλυψη των επιχειρηματικών σας αναγκών.

     

  •  

    • δυνατότητα προσθήκης απεριόριστου αριθμού χρηστών
    • κεντρική διαχείριση και εποπτεία όλων των χρηστών σε πραγματικό χρόνο μέσω του online web portal της υπηρεσίας μας
    • εξ’ αποστάσεως πρόσβαση χρήστη στο λογαριασμό του μέσω του online web portal μας 
    • συμβατότητα με πολλά διαφορετικά πιστοποιημένα IP τηλέφωνα, όπως Cisco, Yeahlink, Panasonic κ.τ.λ.
    • οι παραμετροποιήσεις τηλεφωνικών αριθμών και extensions πραγματοποιούνται άμεσα με ένα τηλεφώνημα στο MTN Business Support
    • μέγιστη ασφάλεια τηλεφωνικών δεδομένων, καθώς αυτά αποθηκεύονται στην cloud εφαρμογή μας και είναι στη διάθεσή σας να τα ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή π.χ. ιστορικό κλήσεων
    • προαιρετική χρήση υπηρεσίας 'Auto Attendant', η οποία βελτιώνει σημαντικά την εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες/συνεργάτες σας μέσα από μια μεγάλη γκάμα χρηστικών εφαρμογών
    • συνεχής αναβάθμιση υπηρεσίας
    • καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του έμψυχου δυναμικού σας και ενίσχυση της παραγωγικότητάς τους, ακόμα και αν αυτοί βρίσκονται εν κινήσει ή στο εξωτερικό ή αν εργάζονται σε διαφορετικό υποκατάστημα  

     

  • Συνδυάστε την υπηρεσία ΜΤΝ Cloud Business Telephony με την υπηρεσία ΜΤΝ Unlimited Business Calls και μεγιστοποιήστε τα οφέλη για την επιχείρησή σας, μειώνοντας εντυπωσιακά τα λειτουργικά σας κόστη και στην κινητή τηλεφωνία.

    Πιο συγκεκριμένα, με την υπηρεσία ΜΤΝ Unlimited Business Calls θα απολαμβάνετε τις χαμηλότερες χρεώσεις της αγοράς και επιπρόσθετα, το προσωπικό σας θα μπορεί να πραγματοποιεί απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις (από κινητό σε σταθερό, κινητό σε κινητό, σταθερό σε κινητό κ.ο.κ.).

Τώρα μπορείτε και εσείς να εκσυγχρονίσετε άμεσα την εταιρική τηλεφωνική επικοινωνία σας, επιλέγοντας το πακέτο της υπηρεσίας MTN Cloud Business Telephony που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες σας!

Standard Advanced Auto-Attendant Receptionist

 

 

Terms & Conditions 
TERMS AND CONDITIONS FOR THE PROVISION OF CLOUD BUSINESS TELEPHONY

1. The service is available only to MTN Cyprus Ltd corporate clients who have Internet access through any MTN.

2. The subscriber has to sign 24month subscription contract with MTN for MTN Cloud Business Telephony service.

3. The MTN Cloud Business Telephony service is an IP telephone fixed system where the central calling center is located at MTN’s premises. The MTN Cloud Business Telephony service is a broadband telephony solution from MTN for corporations in Cyprus.

4. Subscribers obligations: - In order for MTN to be able to offer the MTN Cloud Business Telephony services, the subscriber has to fulfil several basic requirements regarding the installation of the hardware at its premises
    - Subscribers premises must be equipped with LAN structured cabling (type CAT5e or better)
    - One dedicated RJ45 port is required per SIP telephone device at each location that a SIP telephone device will be 
       installed
    - All RJ45 ports for SIP telephone devices must be terminated at a central distribution frame inside subscriber’s
       premises
    - A 220V AC power supply is required at each SIP telephone device location
    - An L2 ethernet switch/hub is required to be present at the central distribution frame location. The L2 switch/hub
       should have enough available ports to accommodate all SIP telephone devices of the subscriber
    - Main telephone line should be present at the central distribution frame for the connection of the DSL access modem
    - In case the subscriber wants to use or purchase its own devices these have to comply with the certified SIP devices
       list which MTN will provide.

* The subscriber shall bear all costs regarding the initial installation of the MTN Cloud Business Telephony service at its premises
* The subscriber has either to buy the terminal equipment with the signing of the subscription contract or pay it through monthly installments according to the signed subscription contract. In cases the subscriber requires extra terminal equipment then it must bear all the costs.
* The subscriber shall bear any costs in case it requires any amendment and/or addition to the existing equipment.

5. MTN’s obligations:
   - MTN is obliged to proceed with the initial installation of the MTN Cloud Business Telephony service provided that the
      subscriber’s premises fulfil the above requirements.
   - To have availability of modems and all terminal equipment (SIP telephone devices) and ATA devices.
   - MTN is responsible for the maintenance of the service at its premises and not at subscriber’s premises
   - MTN has to invoice the subscriber on a monthly basis.

6. In case of termination of the subscription contract prior to its expiration date, the subscriber is obligated to return the modem to MTN or if the subscriber does not return it, it shall bear the modems cost. In addition the subscriber shall pay any invoice due for the period it was using the service.

7. In case the subscriber is paying the terminal equipment with monthly instalments and the subscription contract is terminated, the subscriber has to return the equipment to MTN or pay the amount of the remaining monthly instalments.

8. MTN is not responsible if the infrastructure of the subscriber’s premises is not regularly maintained and a problem occurs at the MTN Cloud Business Telephony service.